Måndag

Fan att jag aldrig kan säga nej.. Hade sett fram emot en hel ledig helg, utan att behöva tänka på jobb, bara få ta det lugnt och mysa med Fredrik, var länge sedan vi fick en hel helg ihop, har jobbat så mycket.. Jahapp, där gick de planerna åt helvete..
Ska jobba lördag kväll.. Ska servera. När någon frågar mig så kan jag fan inte säga nej.. Fast jag behöver ju pengarna, de gör jag verkligen.. Men jag måste lugna ner mig, annars kommer jag att gå under. Jag är ingen superkvinna som... (där tappade jag bort mig för att Fredrik ringde)..

Nåväl. Inne på dag 3 av 6 på jobbet.

Ska nu ta och smaska i mig chokladbollar och se på ett avsnitt Tre kronor innan jag lägger mig i sängen..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0