Kväll

Inte fått så mycket vettigt gjort idag heller. Mindre vettiga saker har blivit gjorda än igår..
Suttit vid datorn och tv:n i princip heeela dagen. Städat lite, de är väl de enda vettiga.
Tänkte nu stiga upp ur soffan och steka mig en hamburgare. Lite sen middag, men vaknade sent idag också så. Blir ett avsnitt Tre kronor medans jag mumsar i mig maten, efter det stänger jag av alla apparater, drar ur kablarna och hoppar i duschen, sedan är det sängen som gäller.
Blir tidig uppstigning imorgon, jobbar imorgon igen. Imorgon börjar ett fem dagars, kommer vara ledig en dag och sedan kör jag på fyra dagar till, innan jag är ledig två dagar..
Kommer bli tungt att vakna imorgon, börjar redan 07.00.. Ska även hinna föra hundarna till Granån innan jobbet, så vid 06.00 så måste jag nog ha lastat in hundarna i bilen och låst dörren..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0