Torsdag

Usch då var det torsdag, snart börjar skolan igen, och jag har vänt dygnet totalt, inte gjort engelska frågorna eller börjar förbereda den engelska redovisningen. Fan fan fan.
Tidoptimist, javisst!

Mitt alarm var som vanligt ställt på 10, men det gick ju inge vidare.
Mina planer för idag var att städa bort julen, och fixa med disk, tvätt osv. En promenad med Lotus var också inplanerad.
Men som vanligt så har jag vaknat för ett litet tag sedan. Så jag måste planera om lite. Vet inte vad jag orkar med heller, då jag har tungt att andas. Kände av problemet redan när jag la mig ner i sängen. Kanske är förkylningens fel, fick den någon dag före jul och den vägrar att ge sig. Överdoserat nässpray i alldeles för många dagar.

Ska nu ta tag i frukosten, sedan ska jag försöka ta mig ut för att stoppa bilen i motorvärmaren och åka in till Kalix, tänkte stadsträna Lotus lite, har blivit alldeles för lite sådant.



Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Jo, de har jag sett. Men jag har inte haft något med henne att göra tror jag. För känner inte igen bloggen och sen kommer man inte in på hennes heller. & sen har jag tagit bort alla bilder som inte var mina! :) Men kanske har missat någon ska kolla det snart! :)

2011-01-06 @ 15:42:34
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0