Tisdag

Det här med bloggande börjar bli.. Jag vet inte. Känns meningslöst när man ändå aldrig skriver något vettigt.
Man kan inte skriva ut sina känslor här utan att få skit för det sen.

Vad ska jag skriva om i bloggen, när jag inte kan skriva om vad jag tycker och tänker?
Jag är inte intresserad utav mode. Kan läsa modebloggar, men är annars inte intresserad utav mode. Jag klär mig i det jag tycker är skönt. Bara jag är hel och ren så är jag ganska nöjd.

Min vardag är inte intressant, då jag inte gör annat än går på skolan, orka tjata om skolan hela tiden. Nä.
Hemma gör jag inte annat än att sitta i soffan, städar, städar eller städar.

Nä. jag orkar inte sitta här och gnälla. Det får man ju också skit för.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0