Tisdag

Magen håller på att spricka! Gjorde fisksoppa för första gången, så gick och små åt lite grann medans jag lagade maten ifall att maten skulle bli dålig. Soppan blev faktiskt ganska god! Fredrik åt till och med två portioner så då kan det inte ha varit dåligt! :)
Huh, håller på att få en matkoma! haha.

Igår fick vi äntligen installerat den nya kranen i köket och diskmaskinen! ÅH SÅ HÄRLIGT! Vilken känsla det var att bara behöva skölja av allt och sedan stoppa det i diskmaskinen och sedan starta den! :D överlycklig! Som ett barn på julafton! ;D haha.
Den låter dock lite mycket, men inget jag gnäller över! Jag slipper ju diska! ;)

Hoppas att det inte blir så kallt imorgon eller torsdag, ska mest troligt och rida då med Gabbi :) Skulle verkligen vara roligt då jag inte ridit på väldigt många år! Så jag hoppas vädret är fint och att inget kommer ivägen :)

Nä, nu ska jag lägga mig ner på soffan och svälla.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0