Tisdag

Fick en beordran om att uppdatera bloggen ;p hehe.

Första skoldagen då.
Satt bara och klottrade i mitt block, så länge vi satt inomhus.
Tog mig friheten och slutade efter lunch. Fy fasiken vad halt det var efter vägen när jag körde hem! I en kurva så ville Goffen fara rakt fram och inte svänga. Lite häftig känsla ändå ;D hehe. Men inte lika häftigt när det kommer en mötande bil!

Hmm.. Tog en PN på soffan, sköönt!
Städat sovrummet, och bytt sängkläder. Satt igång en tvätt och plockat lite i köket. Ska strax sätta igång med vardagsrummet, soffan ska dammsugas, det ska dammtorkas och skuras osv.
Alla djur har nu blivit bannlysta från soffan. Felix har haft frikort, men har blivit så arg på honom idag så straffet blir att han inte får vara i soffan. Skönt, då blir det förhoppningsvis inte lika mycket hår i soffan som fastnar i kläder osv. USCH!

Funderar på vad jag kan äta innan jag börjar städandet i vardagsrummet. Faan att vi inte har någon korv, hade ju gått så snabbt att tillaga. Har bara en massa älgkött i frysen, som tar evigheter att tina upp.. buhuu.
Just nu är det mer synd om mig än barnen i afrika.. *ironi*
Nå nu ska jag gå och gräva i kylskåpet/skafferiet.

Ska försöka få ihop några tidsinställda inlägg så Emma har något att läsa ;) hehe


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0