Sug lördag

Är på fruktansvärt dåligt humör idag. Inget vill gå som jag vill.
Skulle vakna nio, men vaknade halv tolv. Fick stressa och sedan skulle vi till Happis, av vilken anledning vet jag inte. Blev inte att hälsa på mommo då vädret var så dåligt.
For på Rajala för att hitta någon ny bh, då de jag har inte passar alls. Inte fan hittade jag någon som passade, testade 75C, 80C, 85C, 75D, 80D och 85D, sen gav jag upp. Inte fan har jag någon jävla E-kupa inte. Ska fan operera bort tuttarna så jag slipper detta jävla bh letande som inte ger något resultat, tänker då fan inte ha någon jävla mormors bh bara för att jag inte hittar någon som passar. Jag har helt enkelt missbildade tuttar och kan inte ha en vanlig jävla bh. Thats it.
Fick även världens jävla ångest när jag stod i provhytten. Såg fläsket hänga under bh:n. Riktigt stora korvar som knölade sig där över höften. Får ofta höra att jag ska sluta svamla över min kropp och att jag är mullig.
Jag svamlar fan inte. Jag har en för stor mage, för mycket fett över höfterna och så korvar det sig där under bh:n.
Nästa jävla person som säger att jag är smal ska fan få se på smal. Känner ju nu när jag sitter hur fläsket är ihoptryckt över höften och irriterar mig.

Ska ta mina sista jävla pengar och köpa en sport bh, som säkert inte heller passar, och så ska jag fixa någon som ger mig ett rejält viktminskningsschema med träning och kost, så ska jag träna tills det inte finns något jävla fett kvar på min kropp. Ska fan bli skinn och ben.
Fyfan vad less jag är nu. Jag hatar min kropp. Jag hatar hela mitt jävla utseende. Jag är fet, ful och äcklig.  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0