Studentklänning!

Wohoo! Fyfan vilken leveranstid alltså!
Klickade hem klänningen rätt sent på söndag kväll, och idag har den trillat ner i bredlådan! Är inte det bra service så heter jag Åke!
Testade klänningen, och jag fick på mig den! Dock får tuttarna absolut INTE bli större. haha. Sen såg jag ut som en puckelrygg, så måste verkligen ta och börja tvinga mig själv att gå rak i ryggen, ser ju inte klokt ut!

Nää, nu ska jag svamla lite, sedan ska jag bädda ner mig i soffan, blir nog att sova på soffan inatt ;p Känns inte så lockande att lägga sig i ett iskallt sovrum! Men samtidigt lockar ju sängen något så fruktansvärt! Måste fundera lite på hur jag ska göra ;p hehe

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0