Promenad!

Den där lilla promenaden gjorde susen! Blev att jag inte gick den vanliga promenaden, såg skoterspår så jag gick in efter dem istället. Hade inga tankar alls på skolan, ångesten var som bortblåst! Det enda jag gjorde var att titta på när hundarna sprang som tokar efter skoterspåren, Lotus som ibland dök ner i snön och grävde tunnlar, träden, solen som var påväg ner och gjorde ett fint sken mellan träden.

Det är faktiskt en sak som jag tycker är bra med naturbruks. Jag har lärt mig att uppskatta naturen mycket mer! Tidigare hade jag vägrat gå ut i skogen, och absolut inte gått på ett mjukt skoterspår och fått snö i skorna.
Nu tvekade jag inte ens. Blev helt lugn där i skogen.
Är så skönt att jag lärt mig att tycka om skogen. Längtar tills snön försvinner så jag och hundarna kan gå omkring i den mjuka mossan! Eller ja, idag var det också helt underbart! -2 visade termometern, var så skönt! Inte för varmt, och inte för kallt.
Nu trivs jag! Skönt att slippa känna ångesten :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0