Onsdag

Jag är stolt över mig själv! Vaknade 5.45 utan problem! Det som chockade mig mest var att jag vaknade lite före alarmet, brukar aldrig hända!
Var verkligen skönt att kunna duscha, äta frukost och sedan slippa köra som en idiot till skolan :) hehe.

Lunchen på skolan var inte så bra idag, vilket är väldigt ovanligt! Tur att jag åt en rejäl frukost imorse!
Trodde att jag skulle somna sista timmen, men precis när jag var påväg att ge upp så slutade vi ;D yey!

Öhm. Resten av dagen ska jag inte göra så mycket. Har satt på en tvätt, så ska försöka tvätta bort så mycket som möjligt idag hade jag tänkt. Ska renskriva projektplanen och skriva ut den också hade jag tänkt, så jag hoppas att jag kan lämna in den imorgon.
Vill få bortgjort de här projektarbetet nu, så att jag slipper tänka på det och kan börja köra hårdare med resten av skolarbetena som jag behöver fixa.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0