MORR

Fyfan vad jag blir arg ibland.
Folk som inte gör ett skit, men som ändå förväntar sig att få allt.
Bortskämda. usch.
Folk som tror att pengar växer på träd, eller tror att man kan skita pengar. Som inte förstår pengarnas värde, vad det kostar att ha ett hushåll, vad maten kostar, vad allt kostar. Tror att man kan få vad man vill.

Varför blir jag så arg?
Ja inte vet jag.
Kanske för att jag tycker att man ska förtjäna det man får, ja utöver det man behöver.
Det man behöver, okey. Men sen sitta och gnälla för att få en massa dyra saker. ojoj. Har man det man behöver, så kan man ju göra sig förtjänt av att få något utöver det.

Äh. Nu gnäller jag igen och kommer få skit för detta, det kommer även att missuppfattas.

Hörde något om att Emilia ska komma hem några dagar?
Kul! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0