Måndag - 20 år

Idag blir jag 20 år. Hade dödsångest på morgonen när jag vaknade. haha. Brukar aldrig hålla på och störa mig över ålder osv, men i morse så brast det för mig. Eller det började egentligen redan igår. hehe.
På morgonen trodde jag att detta var min sista dag, vägen var inte plogad, och fick möte av en lastbil. Jag hade två val, fronta med lastbilen eller försöka köra ner i diket, eller upp i plogkarmen, rättare sagt. Valde att ta plogkarmen, men på något sätt så hann lastbilen förbi och jag kunde börja ratta tillbaka till mitten av vägen. Fyfan både jag och syrran små skrek lite. haha. Bilen började sladda flera gånger efter vägen, tappade kontrollen alltså över bilen, men lyckades alltid i sista sekund få bukt på sladden och räta upp bilen :) Fan vilken racerförare jag är! ;)
Men nä, nästa gång det är sådär mycket snö på vägen, så får Fredrik köra mig till bussen, tänker inte riskera livet mer pga den där vägen.

Skoldagen gick fint. Höll inte på att somna en enda gång! KORS I TAKET!
Ett till kors i taket, jag steg upp ur sängen 6.00! Vad har hänt med mig egentligen?! :p haha.
Och just ja, jag hittade min studentklänning! :D Precis den modellen jag ville ha! Ronja och Fredrik tyckte också att den är en riktig "utsläpps klänning" ;D

Ska nu kolla lite bloggar :) Sedan kolla om jag hittar någon klänning eller annat snyggt klädesplagg till studentkvällen :) Kanske också kollar efter något snyggt halsband som skulle sitta fint tillsammans med studentklänningen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skicka sida osånt nugenastpunkt!:)haha:D

2011-01-17 @ 19:34:21

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0