Hemma

Äntligen hemma!
Som jag trodde, skoldagen gick fruktansvärt segt, men jag klarade det! Med lite utbrott i och för sig, men jag klarade det. Blir bara så less, när jag väl försöker fixa upp betygen så att jag kan få ett slutbetyg, så är det annat som ska komma och förstöra och idag kunde jag inte hålla in.
Jag kanske framstod som omogen, men det jag blev sur över var fruktansvärt mer omoget än mitt utbrott.

Nåväl.
Efter jag slutat så åkte jag och tankade upp mina sista pengar, och köpte en mjölk. Tur att jag får pengar imorgon!
Ringt upp farfar också, upptäckte igår att han ringt mig under min powernap, men klockan var så mycket när jag vaknade så beslutade mig för att ringa upp honom idag efter skolan. Blir ett besök dit i helgen, måste bli lördag, då mamma & Co mest troligt kommer hit på söndag för att fira lilla mig :) hihi.

Hmm. Nä, ska väl ta och spela lite och läsa bloggar. Fredrik har inte vaknat och jag känner inte för att kocka just nu, så ska även knapra i mig en kexchoklad för att stilla hungern lite ^^

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0