Fredag

Inte hänt mycket denna dag. Var inte trött (som vanligt), så kunde inte somna under natten, så jag tänkte sitta uppe så att jag skulle kunna somna i natt.
Satt och virkade, och blev trött vid 6-tiden. Satte då igång med min engelska uppgift, höll på i tre timmar, mer än så orkade inte min hjärna.
Såg nyhetsmorgon och försökte hålla mig vaken, lyckades sedan se halva Våra bästa år innan jag somnat sittandes i soffan. haha.

Vaknat vid 16.30 då Fredrik väckte mig. Åkte in till Kalix för att köpa mat åt Felix och handla mat åt oss själva :)
Suttit på och ätit i vardagsrummet och sett på tv, var Cirkus på ettan så vi såg på de i brist på annat att se på ;p
På tal om cirkus, hur FAN lyckas de där människorna byta kläder så snabbt? Alltså de tex lyfter upp ett skynke i en sekund och släpper det lika fort och då har de nya kläder på sig. Hur kan man lyckas med det?!

Nå, nu ska jag läsa bloggar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0