Torsdag

Blev inte att se filmen igår, upptäckte att Felix hade skitit på sig igen.. Eller nja, han hade rättare sagt blivit akut bajja nödig och skitit på golvet, men fått allt i pälsen.. Har stor lust att klippa bort allt hår i röven på honom.. suck..
Så ja, det blev så att jag fick torka skit och tvätta honom igen. Skrubba soffan fick jag också göra då han hoppade upp i den med skitijävlapälsen.. Tur att jag har sån där möbeltvätts medel hemma..

Idag blir det att se på filmen, så fort risavkoket är klart. Sedan skriva om det jag skulle skriva om filmen, och skicka in de.. Usch känns som att jag har alldeles för mycket att göra..
FAN. Kom precis på att jag inte gjort en annan uppgift.. Helvete jag har för mycket skolarbete som jag skjutit upp. Ångest. Nu vill jag bara gräva ner mig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0