Torsdag

Slö dag som fan.
Kom till skolan 9.40, då jag trodde vi skulle börja, men så visade det sig att vi inte hade någon svenska på hela dagen, utan bara idrott efter lunch.. Som tur var så hade Fredrik åkt med mig till skolan så han hämtade mig och så for vi på lacken och kollade på olika färgprovet ;) Kan säga att vi hittade några favoritfärger som jag vill ha på mercan ;) Grr! Bilen kommer bli sååå fin när den är klar!

For på idrotten, hade basket. Bollar är inte direkt min grej, eftersom jag är bollrädd. Basket är något som jag verkligen suger på, träffade inte korgen en enda gång hur mycket jag än försökte.. :( haha. Vi var bara 4 st, men roligt var det!
Sa åt mig själv att jag inte skulle anstränga mig på idrotten, eftersom jag fortfarande har denna helvetesförkylning och överdoserar nässpray, men inte kunde jag hålla mig! Blev så tävlingsinriktad så hoppade och sprang som en dåre till slut. haha. Var extra jobbigt då jag hade mensvärk också.. huh huh.
Efter idrotten for jag och pratade med min handledare om projektarbetet. Mitt kamera problem löste sig! Fick låna en videokamera från skolan :) Får hoppas på att det är hyffsat bra kvalité på bilden!
Nu får det fan ta och bli varmare ute så att jag kan vara ute och filma!

När jag var klar på skolan åkte jag med Josse och solade! Men fy fan vad skönt! På något sätt är det verkligen som terapi för själen! Bara ligga där i värmen och känna lugnet.. Ska börja sola oftare, mår så bra när jag gjort det. Känner mig mycket gladare, mina leder som gör ont slutar värka för en stund och allt känns allmänt mycket bättre :)
Vid tre tiden så låg jag och vilade på soffan, och så kom Fredrik och la sig bredvid mig, slutade med att vi somnade ;p höhö. Vaknade efter 18, och nyss ätit middag. så skönt när Fredrik gjort middag nästan hela veckan! Är verkligen uppskattat från min sida när han avlastar mig, har verkligen kunnat släppa vissa stressfaktorer i veckan när han tagit över vissa sysslor!
Fredrik måste verkligen vara världens bästa <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0