Torsdag

Åååh vad SKÖNT! Snart är det fredag!!!!!! Men blir inte så mycket helg för min del.. Ska jobba på lördag och hörde att det kommer bli ganska så stressigt... buhuu :(

Annars idag då?
Varit på skolan. Råkade komma några minuter försent.. Somnade på soffan igår så hade inte hunnit stoppa igång alarmet :( Men som tur var så vaknade jag av mig själv, men dock liite för sent, så det blev lite stressigt :) hehe.
Fick veta att jag klarat "bussprovet" igår! YEY! En sak mindre att tänka på!
Efter skolan så for jag med Josse och solade ett tag :) Fy så skönt! Behövdes verkligen! Huvudvärken släppte nästan direkt!

Det närmar sig deadline för projektarbetet nu också.. Hade ingen aning om att man skulle göra en redovisning.. hmm.. Men jag har suttit och klurat på det där och tror att jag kör en videoredovisning :) Har redan kommit på en låt som jag ska ha i bakgrunden på videon ;) Måste nu bara filma allt, och sedan lära mig hur man klipper ihop små snuttar osv :p men detta kommer bli bra tror jag!

Nåjååå.. Fredrik är ute och gör något med Ronny.. Får se när han kommer in.. Är lite små hungrig, men vet inte vad jag ska hitta på till middag.. Börjar bli lite tomt i kylskåpet/skafferiet på småsaker som jag behöver till de lite mer "avancerade" maträtterna..

Nåja. Ska väl läsa lite bloggar medans jag väntar på att Fredrik blir klar med Ronny där ute ;p


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0