Tisdag

Hittade en grej igår som lugnar ner mitt humör rejält. Vad? Ja, tuschpennor och målarbilder! Dock hittade jag inte så mycket "mogna" bilder, allt var med Nalle Puh, och andra Disney figurer, vilket jag inte var så sugen på. Men hittade några få bilder, och sedan några Mandalas (aldrig hört talas om det tidigare), och ojoj vad jag suttit och pillrat i natt! Var det första jag satte mig ner för att göra på morgonen också. haha.

Rengjorde kylskåpet igår, så nu är det rent och fint, och så är det tomt, inget att äta typ.
Får se vilket projekt jag sätter igång med idag. Tänkte försöka få lite skolarbeten gjorda idag. Fixa klart engelskan.

Mmm vad sugen jag blev på chili con carne! Det var länge sedan vi åt de!
Men måste ha ett speciellt bröd tills den maten, och jag vill inte köra med Golfen i onödan nu, något är fel på dämpningen/fjädringen.. buhuu.
Hoppas att Fredrik får igång sin merca så kan jag låna den :D Vet att han gärna lånar ut den åt mig om jag ska göra god mat ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0