Tisdag

Skola idag igen. Fy så jobbigt det är att vara på skolan med denna envisa förkylning! När ska den försvinna?!
Nå en bra sak idag, jag klarade ekonomiprovet idag! Jihoo!
Men ja, fick reda på att det fanns två prov som jag måste fixa för att få godkänt i en kurs också.. Jippie, ännu mer på listan.. Att det aldrig tar slut!! Först säger dem en sak och sen ändrar dem sig och säger en annan.. Blä.

hmm..
När jag kom hem så satte jag igång en tvätt.. Pluggade lite.. Åt middag, Fredrik var kock idag igen ;) Skönt!
Pluggade lite till, sen kom Gabbi, Ricke och Elias och hälsade på :)
Ja och när de for hem så fortsatte jag plugga, blev nyss klar. huh så skönt!

Ska snabbt läsa aftonbladet, vilket jag inte haft tid med idag, sedan blir det en snabb dusch innan jag går och lägger mig..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0