Tisdag

Skulle verkligen ha behövt vara i skolan idag, men pallade verkligen inte.
Sovit så fruktansvärt dåligt pga täppt näsa och haft tungt att andas. Försökt fixa med alla kuddarna i sängen så jag sov sittandes, men då fick jag bara ont i ryggen istället.. Fyfan vilka problem jag har alltså!
När jag vaknade i morse så hade jag även en dunderhuvudvärk.
Fan också.. Nu kommer jag säkert inte få godkänt i den där kursen..

Försöker med allt för att bli lite bättre i andningen osv.
C-vitamin, apelsiner, dricker te, har yllestrumpor på mig, försöker sova, dricker mycket vatten osv osv..
Nu har jag letat fram Kan jang, så får se om det hjälper lite.. Kom på att jag har citron hemma så ska hämta mig en och bita i den..
Jobbiga är att jag hållt på såhär sen i söndags, och det blir fan inte bättre. Skulle komma någonstans med den där sista meningen, men det körde förbi en skoter, och nyfiken som jag är så skulle jag kolla om jag såg vem det var och så glömde jag bort vad jag skulle skriva..

Nå, nu ska jag hinka i mig c-vitaminen och se på tv..


Lotus gräver ner sig i snön under en promenad.. Toker!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0