Onsdag

Fan det är onsdag idag och har ännu inte börjat med den där engelska uppgiften! Fan att jag alltid ska hålla på och skjuta upp saker och ting till sista sekund!
Måste verkligen ta tag i det IDAG, då jag måste se en film som är flera timmar lång och sedan skriva om vissa speciella grejer som händer i den.. Fan fan fan. Dumma mig.
Tror jag ska börja göra chili con carne nu, tar ju ett tag. Sedan sätta igång filmen och äta samtidigt, då går det mycket enklare :) Ännu roligare skulle det bli om Fredrik vill se filmen med mig.. Men han lär inte vakna på flera timmar.. buhuu :(

Nu kom en söt liten Sigrid hit och vill bli kliad :) hihi. Men man får inte röra i henne så mycket, senaste tiden när jag rört i henne har det resulterat i en massa stötar och nu är hon rädd för mina händer :(
Samma med Lotus, knastrar och har sig i hans päls när jag kliar honom :( Men som tur är så är det bara jag som får ont då. haha.

Nej, ska springa ut i frysen och se om jag hittar någon köttfärs :) Hoppas verkligen att det finns kvar! Annars börjar jag gråta.. Vill verkligen ha chili con carne ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0