Onsdag

Ingen skola för mig idag, fy fan vad ont i magen jag hade på morgonen när jag vaknade. Hatar verkligen dagarna innan det är dags för lingon veckan, möblerar om i magen totalt.. Imorgon lär det inte bli roligare för då lär helvetes veckan börja...

Nå, var ändå tvungen att åka in till Kalix vid lunchtid, hade synundersökning. Tydligen ingen skillnad på min syn sedan tidigare, bara brytningsfelet som fortfarande håller i sig.. 300kr för en jävla synundersökning som tar 15 minuter. Det är sinnessjuka priser! Nå, då var det ju tur på ett sätt att jag inte hade fått sämre syn så att jag hade behövt köpa nya glasögon, alternativt byta glas i de jag redan har.. Så jag kom ju ändå billigt undan..

Även suttit och fixat fram lite material till tatueringen. Så jag längtar tills jag får vara under nålen igen! Även om det gör ont som fan ;D hehe.
Nu ska jag se på tv. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0