Onsdag

Fy fasiken vilken äcklig mat jag gjorde nyss! Försökte mig på någon slags kycklingwok men nä, det där experimentet smakade då inte bra! Bläää

Varit på skolan en sväng idag, kom försent på morgonen, pga illamående. For till skolan men for hem igen nästan direkt. Vet inte om det är laxen jag gjorde igår, tyckte den luktade konstigt när jag tog den från frysen :S Mådde illa redan igår kväll, var en konstig eftersmak på laxen som fastnat för det smakade äckligt varje gång jag rapade.. Jag vet, intresseklubben antecknar!
Nå, for tillbaka till skolan vid 13 tiden för att göra omprov, hade inte klarat "bussprovet".. Tror inte jag klarade det den här gången heller. Det är helt enklet för mycket att tänka på när det gäller sånt där..

Förkylningen är annars bättre idag, men nu har ju magen börjat strejka. Att det alltid ska vara något!
Håller säkert på att få något magsår eller nå..

Nå. nu ska jag lägga mig på soffan och se tv och hoppas på att magen slutar bråka med mig..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0