Mat

Dagen har gått mindre bra, hann börja bli mörkt ute innan vi ens fattade hur man gör för att filma med den där jävla kameran. Var inte lita knappar man skulle trycka på innan det funkade.. Bra gjort! Nå, får göra ett nytt försök imorgon.

Väntar nu på att middagen ska bli klar, är i ugnen nu och ska bli lite frasig ;) Är mammas sambos recept, och både jag och Fredrik älskar den maträtten :) nom nom! Eller ja, jag vet ju inte om mammas sambo fått receptet från någon annan, men jag har då snott receptet av honom, och gör lite egna tillägg vad gäller kryddning osv ;p
Tror dock att maten blir misslyckad.. suck.. Blandade två olika sorters makaroner för att jag trodde att de inte skulle räcka.. Ögonmåttet är inte det bästa idag..
Sedan hade vi bara röd paprika, och det ska vara gul.. Röda paprikan har alldeles för stark smak enligt mig, men vi får väl se hur det blir :)

Nåå nu ska jag gå och kolla till maten, se om den börjat bli lite brun på ytan ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0