Måndag

Fortfarande sjuk.. Blää.
Sov halva dagen igår, men det hjälpte ju inte så mycket.. Ätit en massa apelsiner, druckit c-vitamin osv osv, men inget verkar hjälpa.
Har överdoserat nässpray också, så nu snyter jag ut en massa blod.. Mysigt.
Borde nog egentligen fara till vårdcentralen, tror inte det är så bra att snyta blod.. Sen har jag alldeles för tungt att andas, är så varje gång jag är förkyld.

Borde egentligen ta tag i skolarbeten, men vet inte vart jag ska börja.. Alla borde ha varit klara förra veckan.. Oh nej, nu kom ångesten igen.. Fan fan fan..
Att jag inte varit i skolan idag har ju inte gjort saken bättre heller.. Imorgon far jag dit, hur sjuk jag än är..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0