Måndag

Varit på skolan idag, finns väl inget mer att säga om det.

Efter skolan for jag hem en sväng för att hämta Fredrik, sedan åkte vi till Kalix igen.
For till Barsken och snackade lite motiv osv, fick bokat en tid också, så i mars är det dags för tattoo nr 2 ;)
Ja och efter det lämnade Fredrik av mig vid Synoptik för att boka synundersökning. Tycker att synen blivit fruktansvärt dålig på sista tiden. Kanske inte är något fel på synen, kanske bara är så att jag ser sämre för att jag är konstant trött.. Nå, på onsdag får jag veta..

Fredrik gjorde middagen idag, hamburgare. Är äckligt mätt nu.
Väntar på att skrivprogrammet ska installeras klart, så jag kan börja plugga.. Usch jag har alldeles för mycket saker som måste bli klara under kort tid nu. Vet inte hur jag ska hinna med allt.
Projektet vet jag inte vad jag ska göra med. Hade ju tänkt ha en filmredovisning, men nu går det ju inte så bra eftersom jag hade tänkt filma med min mobil.. Måste antagligen leta upp någon filmkamera någonstans ifrån, men det är ju inte heller så lätt. Inte många heller som vill låna ut, speciellt inte när jag måste vara utomhus och filma (tänker på alla dessa förbannade minusgrader)..
Nå, får se hur jag ska göra...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0