Lördag

Idag hade jag tänkt lägga hela förmiddagen till att göra bort det mesta filmandet av projektarbetet.. Måste göras medans det är ljus ute så man ser någonting. Men så klart så har jag ju glömt att sätta kameran på laddning! Smart Sandra, smart!
Har stoppat kameran på laddning, och den borde väl inte ta så jätte lång tid på sig tycker jag..

Vilket härligt väder det är ute alltså! Nollgradigt, solen lyser och det är vindstilla, det gillar vi!
Tror faktiskt jag ska ta och gå ut och träna med Lotus lite medans jag väntar på att kameran ska ladda klart. Tror Lotus är ganska ringrostig nu efter en längre paus från lydnadsträningen, vi har mest tränat trix här hemma.. Men det borde gå bra, han brukar komma ihåg efter lite repetition :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0