Lördag

Jobbat idag då.
Fått springa fram och tillbaka som en idiot..
Jag kan inte hålla mig, måste ge lite ris idag, lunchen på jobbet idag var fan inte värd pengarna. Nu när man blivit illa tvungen att betala för lunch (även om man inte tar lunch där), så ska man ju ha rätt till nylagad VARM mat och inte nå jävla rester från tidigare i veckan, som man får värma i micron. Nej nej.
Vet att man inte ska skriva skit om sitt jobb, men nu är jag less! Annars så ger jag mitt jobb bara ros, även om det är stressigt och jobbigt, för jag trivs bra där och har så bra arbetskamrater..
Svammel svammel..

Nå, Fredrik hämtade mig från jobbet.. For på Elgiganten och lämnade in min dumma telefon. Den har hängt sig flera gånger, så man måste ta ut batteriet för att få den att fungera. Touchen har strejkat så jävla många gånger, ibland har jag inte kunnat svara i telefon, och det jävligaste av allt är ju när alarmet ringer och man inte kan stänga av det för att touchen inte fungerar, så då är det bara att riva ut batteriet då också. Sändningen har blivit asdålig de senaste dagarna, samtal har brutits och har fått stänga av telefonen och sätta på den igen för att få tillbaka sändningen, men då har den försvunnit lika fort igen..
Så ja, nu är den påväg ner till Malmö för att få sig en programuppdatering.. 3 veckor skulle det ta! :O Hur ska jag klara mig utan den så länge?! Fick i alla fall tillbaka min gamla telefon idag av Fredriks pappa som lånat den.. Men vill ju ha min "nya" cp telefon! :( Inte den gamla.. Buhuu..

Eftersom sorgen blev så stor efter min älskade mobil, så for vi till ikea en sväng så jag fick trösta mig lite... Köpte mina efterlängtade ljusstakar! Blir tyvärr ingen bild, då jag inte kan föra över bilder med min gamla telefon längre..

Ska nu gå och mysa med min karl :) Fryser som sjutton och han ser så varm ut ;)


Mm. Låter som en bra idé att låta de där mysiga armarna hålla om en och ge en lite värme! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0