Kräksjuka?

Hann inte se många minuter utav filmen.. På 10 minuter hade jag ätit klart och pausade filmen för att plocka undan efter mig. Skulle bara gå in i sovrummet för att säga till Fredrik att det fanns mat om han var hungrig, men när jag öppnar sovrumsdörren möts jag av en äcklig lukt. Ser då att det är senapsfärgade fläckar i sängen, och Felix tittar konstigt på mig.
Yes, Felix hade diarré! Hade hört honom kraffsa på sovrumsdörren när jag gjorde mat, så antagligen ville han ut då, men dumma mig släppte inte ut honom, så han hade bajsat på golvet :( Stackarn. Första gången på typ ett år som han bajsat inomhus! Men nu var det ju acceptabelt, han är ju dålig i magen :(
Fick börja tvätta honom, för rövskägget (som vi kallar de) var fullt med bajs.. Sedan föna honom..
Satte mig ner för att kolla filmen, men då tog det inte många minuter så spydde Lotus på golvet. Då var det bara att pausa filmen och torka spya.. usch

Nu kan jag inte fortsätta skriva längre. Fredrik håller på och leker med skärmen och ska kolla vad jag skriver :P Kan fan inte skriva när någon tittar på :p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0