Funderingar...

Pratade med mamma för någon timme sedan, vilket gav mig ännu mer att fundera på..
Fan fan fan..
Hade ju inte behövt det här också på mina axlar. Stora beslut som måste tas..
Fredrik tycker att jag inte ska brusa upp och börja stressa redan nu, det kanske löser sig. Mm. Eller hur. Den turen har ju jag? Jag är ju den som går omkring och bär på en stor dos med tur! Eller så inte.. Otur borde vara mitt förnamn.

Fan också.. Vet inte alls hur jag ska göra.
Allt går åt helvete just nu. Igen..
Skolan ger mig för mycket tyngd på axlarna redan, borde egentligen lägga all fokus på den. Men med tanke på att detta är mitt sista år på skolan så måste jag också tänka på framtiden. För mycket för mig att bära..
Hoppas Fredrik kan hjälpa mig med att dra i några trådar...

Ska dricka upp det som finns i mitt glas och sedan är det sängen som gäller.. Skola imorgon..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0