:'(

Vet inte vad jag ska skriva. Känner mig helt tom..
Fick min mobil, och så tänkte jag: "oh, det här måste vara min turdag!".. Men icket. Vi åkte till mamma för att hälsa på en sväng och kolla om jag fått post. Mamma bjöd på fika och då berättade hon att hennes ex har dött.. Var som en spark i magen när jag hörde det.
Förstår inte själv varför jag reagerade så starkt när hon berättade det. Har ju knappt några minnen av honom, var ju så liten när dem var tillsammans.. Men kommer ihåg lite saker sådär dimmigt, och att jag verkligen tyckte om honom, och vet att han tyckte mycket om mig också.. Just pga att jag vetat att han tyckte så mycket om mig har jag ofta tänkt på att ta kontakt med honom, men det har inte blivit av, och nu är det försent..
Försökte leta upp han via nätet, men inte det lättaste när jag inte vet vad han hette i efternamn.. Vågade inte fråga mamma heller.. Han hade inga egna barn heller, så han hade säkert blivit glad om jag kontaktat honom.. Men nu är det som sagt försent, och borde egentligen inte hålla på och trycka ner mig själv för de..
Har gråtit sen jag kom hem, kan inte sluta. Det bara rinner ner för kinderna..

Är nog som mamma säger.. Är nog ledsen just för att jag nu inte kan lära känna honom på nytt.. Också pga att mamma berättat om honom, att han brukade ta med mig när han jobbade, jag tyckte tydligen om att åka lastbil.. Sedan när han var och gled jänkare så kunde han mitt i allt komma till mommo för att hämta upp mig, bara för att jag skulle få åka jänkare..

Nej nu kan jag inte fortsätta tänka på det där.. Nu är han död och ska begravas imorgon.. Hade jag vetat tidigare så hade jag fixat något.. Fyfan vad det känns hemskt.. Han var inte ens så gammal, bara något ynka år äldre än min mamma...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0