Där satt den!

Lotus rullade runt nyss! På bara kommandot! Tidigare har jag fått hjälpa honom och visa med handen lite smått, men nu så satt den! Sa bara rulla, och han la sig ner och rullade :D
Mamma hjärtat är fyllt med stolthet just nu ;) haha.

Väntar nu på att Fredrik kommer hem. Han for iväg till Granån för att hämta lite beasås, våran är spårlöst försvunnen. Både jag och Fredrik vet att det funnits hemma, men nu är den inte där bland alla andra såser :S Så jävla skumt!

Hittade förresten mina försvunna leggings för ett tag sedan också! Blev jätte förvånad.. De låg på "tröjhyllan", längst ner.. Och det mystiska är hur de kom dit, för tröjorna längst ner har jag hållt på och gräva mellan tidigare, men nu helt plötsligt så låg de där! :S
Skulle inte förvåna mig om jag hittar beasåsen i någon kökslåda eller liknande nu.. I kylskåpet är den då inte, för den har jag nyss gått igenom totalt..

Nå, nu ska jag kolla till klyftpotatisen :) Blir klyftpotatis, älgkött och beasås till middag :) nom nom!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0