½

Halva filmen har jag sett nu! Kors i taket, jag har inte blivit avbruten! Dock tog det ett jävla bra tag innan jag fick igång ljudet på filmen.. huh huh. Jag och elektronik alltså ;D Men till slut gick de!

Tagit en paus i filmtittandet, ska snart sätta igång del 2 :) Måste bara gå och snoka på BK's hemsida för att se om det kommit upp något nytt. Är ruskigt sugen på att gå fler kurser med Lotus! Kom på nu att jag kommer jobba mycket i sommar.. Får hoppas på att jag har några dagar lediga, så jag kan gå kurs, annars blir jag ledsen, för jag har verkligen längtat till våren just pga att jag ska kunna gå fler kurser med Lotus :(
Nå, jag kanske har tur, någon kanske kan byta jobbdagar med mig så jag kan gå kurs :) Det löser sig säkert :)

Nå, nu fortsätta med del 2!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0