Torsdag

Ääääntligen! Nu är det inte många timmar kvar tills gubben kommer hem!! :D :D :D

Har skrivit en lista på saker jag måste göra idag. Eller måste och måste, men känner att det skulle behövas :)
Är lite småplock i huset som ska göras, diskas, tvätta kläder, dammsugas osv :) Ska även in till Kalix och hämta ett paket och passa på och handla lite :)

Har redan betat av två grejer på listan, ena saken fanns inte med från början, men fick lägga till den i morse när jag varit ut i brevlådan.. Blev lite irriterad över att CDON krånglat till det för mig och skickat fel bok åt mig :( 2 av 3 var rätt. Nå, någon gång ska väl vara den första.. Men har mailat dem nu och hoppas på att få hjälp snabbt så jag får hem rätt bok :)

Aja, beta av listan var de ja!! Tror jag börjar med att sätta igång en tvätt, den sköter ju sig själv :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0