Måndag

Igår sov vi väldigt länge.. Har blivit för då sovtimmar de senaste dagarna, så vi kände att vi behövde ta igen oss lite..
For till Fredriks mormor och morfar och åt julmat :) De är faktiskt en mysig tradition dem har :) Blev en hel del skojande och skrattande :) Fredrik försökte bland annat ragga in mig hos sina kusiner, få mig att börja gymma med dem ;p haha. Njääe, blev mitt svar :p känner att jag behöver få upp lite kondition innan jag vill börja gymma med någon som tränat i flera år ;) haha.
När vi kom hem satt vi och spelade i några timmar. 

Idag har det inte hänt mycket. Fredrik har varit ute och försökt komma på vad som är fel med extra ljusen på mercan, men inte blivit nå klokare för de.
Varit in till Kalix en sväng och kollat lite. Kollade på mobiler, datorer, spisar och diskmaskiner ;p Ojoj vad jag vill ha en ny spis! Men snart så! ;)
Suttit på Destination.se och kollat på resor! Är väldigt sugen på en semester! även Fredrik börjar bli lite sugen på att åka iväg :) Så vi ska väl fundera vidare på den saken ett tag till.. Vi vill nog helst att det kommer med nå fler, är nog roligare om man är några stycken :) Är inte heller bara att åka, pass måste fixas, måste ha någon som kan ha hundarna och så någon som kan se efter huset.. Sedan har man ju Kissen och marsvinet också.
Menmen. som sagt, vi får fundera på saken :)

Vi sitter och funderar på om vi ska åka till Luleå imorgon en sväng. Jag vill verkligen köpa en kamera! Har sparat pengar väldigt länge nu också :) Kollade kameror idag här i Kalix, men fanns ingen som skrek "Köp mig!". Det ska klicka om jag ska ha en kamera :) Samma i Haparanda, ingen där heller som jag blivit så värst intresserad utav.. Hoppas på att Luleå har ett bättre utbud :)

Nå. Nu börjar Fredrik tjata om att vi ska ta ett "parti" Lego Indiana Jones, han har redan startat xboxet fast att jag inte svarat, så de är väl bara att sätta sig och spela med honom ett tag ;)
Ska ta och diska sen när jag spelat lite. Blivit lite väl mycket disk nu :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0