Kväll..

Tusan.
La mig i soffan under filten när jag kom hem från Kalix. Frös så förbannat.
Var bara skit på tv och sen var man väldigt trött efter ca 4 timmars sömn. Japp, jag somnade på soffan vid halv fem tiden.. Inte bra. Får hoppas på att jag lyckas somna när jag lägger mig i sängen.
Som tur var ringde Fredrik vid halv nio :) Väntar nu på att han ska ringa upp, men tror nästan han somnat på soffan han också ;p Inte alls ovanligt att han somnar på soffan och sen har klockan blivit för mycket för att ringa mig :) hehe.

Har börjat få tillbaka lite matlagnings inspiration :) Har senaste tiden börjat improvisera fram olika maträtter. Ibland lyckas jag, ibland inte.
I helgen så fick jag in i hjärnan att det inte alltid behöver vara så avancerat. Fick ihop Torsk med en enkel god sås och så potatis till de :) Åt lite rester idag, sparade lite så jag har till lunch imorgon ;)
Eftersom inspirationen har hittat tillbaka tänkte jag experimentera med lax imorgon. Har ingen potatis så blir att försöka få ihop någon slags laxsås till pasta :) Kan säkert blir gott ;p Om inte annat så har jag hamburgare i frysen om de skulle skita sig ;)

Neej. Är dags att börja förbereda sig för sängen.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0