Julafton!

Kan väl inte mer än säga att jag är nöjd med denna jul :)
Fick väldigt mycket julklappar i år! Om man jämför med de senaste åren, då har det inte blivit så mycket. Inte så att jag klagat, julklappar är inte så viktigt för mig :) Jag måste ha varit en snäll flicka i år med andra ord! ;) haha.
Jag och Fredrik fick två gemensamma julklappar :) En från mamma och en från mommo :)
Sedan fick jag en hel del blandade saker, typ allt var sådant som jag önskat mig från ikea! :)

När jag kom till Happis for jag och mamma nästan direkt ut på en promenad till kyrkan med hundarna :) Var och tände ett ljus på morfars grav :) Är inte ofta man får egentid med mamsen så det var verkligen roligt :)
Annars satt jag mest och kollade på när syskonen spelade något dansspel på deras nya Wii :) Blev lite sugen på att testa, men eftersom jag är värdelös på dans och stel som ett järnspett så lät jag bli ;p haha. Kände inte för att stå för underhållningen idag ;)
Efter att maten var uppäten och julklapparna var öppnade satt med lillasyster Moa och hjälpte henne med sina böcker :) Hon fick böcker av mig där man kan lära sig bokstäver, skriva och läsa :) Hon kunde verkligen inte sluta, så innan jag åkte hem hade vi plöjt igenom 2 utav böckerna! ;) haha.
Blev även en hel del skratt :)

Lotus skötte sig även förvånansvärt bra idag! Han och Albin brukar ryka ihop titt som tätt, men idag hände det inte en enda gång! Alla påpekade flera gånger att Lotus var ovanligt lugn och snäll :) Tror det har att göra med att Felix inte var där. Tror Lotus ska försvara Felix när Albin och Bianca är på honom och ska nosa å busa :)
Fredrik som haft Felix idag sa att även han varit ovanligt lugn! Felix brukar få för sig att pissa hos folk, men han hade inte pissat en enda gång medans dem var i Granån! :)
Är nog bra ändå att hundarna får vara ifrån varandra ett tag då och då :) Men när vi kom hem så gav Felix oss en rejäl utskällning, och speciellt Lotus! ;) haha.

Fick en julklapp av min gubbe när jag kom hem :) Var en lampa som jag trånat efter hur länge som helst! Den kostar inte många hundralappar, men jag har ändå varit för snål för att köpa den :p hehe. Men nu är den min! och jag är så glad över att jag fick den :) Fredrik känner mig verkligen :)
Fredrik fick ett xbox spel av mig :) Han har älskat COD spelen, och har sagt att han tänkt köpa det nya som nyss kommit ut ;p Paketerade det ordentligt, eftersom Fredrik har en tendens till att kunna lista ut vad som finns i paketen.. Stoppade spelet i en låda som jag sedan fyllde ut med några av mina böcker ;) haha.
Han blev ju som nyfiken på vad de var när paketet var så tungt ;) Första reaktionen var "Har du gett mig en massa böcker?".. Lät nästan lite besviken ;) haha. Men medans han sa den meningen så såg han spelet och innan han ens sett var det var för spel sa han "näää, har du köpt Modern Warfare 3?!" med ett stort leende på läpparna :)
Just nu sitter han och nöter spelet för fullt och har absolut inte tid att prata med mig! :D Säger jag något så får jag korta svar tillbaka ;)

Neej. Snart blir det sängen för min del :) Ögonlocken är verkligen tunga :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0