hihi

Kameran är inte det enda nya i detta hus ;p
Sitter just nu på min sprillans nya laptop! :D Fick en av Fredrik i julklapp :) Håller nu på och lär känna min nya vän, som jag kommer tillbringa många timmar med ;) Är väldigt ovant att skriva på den här datorn, tangenterna är helt annorlunda, tror tangenterna sitter liite längre ifrån varandra om man jämför med min gamla dator :)

Fredrik ska få min gamla laptop :) Måste bara skaffa ett mobilt bredband åt honom så han kan sitta och surfa när han är uppe i Gällivare :) Ska fixa Skype åt oss, så vi kan sitta och samtala så istället för att prata i telefon :) Roligare om man kan se varandra! :D

Nå men, nu ska jag ta en liten paus med att lära känna denna dator och ta å hänga lite tvätt istället :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0