Drömmar..

Har börjat få sådana jävla konstiga drömmar de senaste månaderna. Har världens ångest varje gång jag vaknar.
Kanske borde kalla dem mardrömmar? För de är egentligen vad de är för mig.

Börjar med att jag och Fredrik är hur lyckliga som helst, men något går snett.
Vi börjar tjaffsa eller något blir dåligt.
De flesta gångerna är det jag som har gjort slut. Ville aldrig göra slut, det smärtade, men jag gjorde det ändå.
Det hinner inte mer än göra slut så har jag "det" på tråden och ska träffa h*n för att prata. Så fort jag ser "det" får jag ångest och vill inget annat än att gå tillbaka till Fredrik och få vara i hans armar.
Slutar alltid med att jag gör allt i min makt för att Fredrik ska bli min igen.

Inatt var det i princip samma sak. Fast denna gång hade jag och Fredrik världens bråk inne på en affär. :s Vi som aldrig bråkar :s .. helt sjukt.
Fredrik fick nog av mig och gjorde slut.
Jag blev förstörd, sökte upp "det" för att träffas.. Sedan var det samma sak igen, ångesten slog i så fort jag såg en liten skymt av "det". Jag ville bara kräkas. Skrika rätt ut.
Började i panik sms:a och ringa till Fredrik. Bad honom ge mig en chans till.
Den här gången kommer jag inte ihåg om vi blev tillsammans igen. Är kanske därför jag fortfarande sitter med ett tryck över bröstet och bultande hjärta.. Usch.

Tur att det inte är sådär i verkligheten.
Vi bråkar aldrig och har aldrig gjort slut.
Egentligen tar jag väl Fredrik för givet nu när vi varit tillsammans så länge, samma sak gör nog han också, tar mig för givet. Att vi alltid kommer finnas där för varandra, vad som än händer. Vi har vuxit fast i varandra på något sätt.
Jag kan inte tänka mig någon annan i mitt liv. Fredrik är så bra för mig, och min bästis..
Skulle vi göra slut så skulle jag inte bara förlora min pojkvän, jag skulle även förlora min bästa vän. Jag skulle inte klara av en sådan förlust.

Nu längtar jag tills Fredrik kommer hem. Tur att det inte är många timmar kvar nu!

Neej. Nu måste jag traska ut i äckelvädret och skott bort snövallen som blivit när jävlarna var och hyvlade vägen. Skitkul att dem måste blockera hela jävla infarten för oss..
Sedan blir det att stressa i duschen och åka till skolan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0