Träning

Eftersom vi (jag och Lotus) är väldigt uttråkade här hemma så bestämde jag mig för att gå ut och borsta igenom Lotus. Ser ut som att jag slaktat en ren där ute ;D haha.
Började titta mig omkring och bestämde mig för att bygga ett hinder så jag fick träna lite hopp med Lotus. Hittade en massa brädor som jag skulle kunna bygga ett hinder av, men latheten tog över, så jag tog två stycken oljedunkar och stoppade krattan på, och VOILA! Ett hinder!
Kom även på att jag hade en liten tunnel från Royal canin så den tog jag också fram och tränade "tunnel" med Lotus :)
Attans så kul han tyckte det var!
Hade kunna fortsätta länge till, men kom då på att man ska sluta när det går som bäst, de är då träningen går framåt. Kom på det lite försent, han bommade tunneln i slutet två gånger innan jag kom på mig själv. hehe.


Man tager vad man haver! ;) Lika roligt för de!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Så brukade jag också göra! =)

2011-09-01 @ 13:58:35
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0