Uppdat!

Jag har inte gått och dött. Är helt enkelt utan internet.. *suck*
I måndags förra veckan var några från skolan och avverkade lite skog här i närheten av oss, och klantarslerna (ja, jag får kalla dem de nu eftersom det handlar om mitt internet!) fällde ett träd över ledningen som, självklart, ger oss internet!
Har ringt och tjatat hos Scanova men händer fan ingenting från deras sida. I onsdags när jag ringde fick jag svaret: "en tekniker har fått uppdraget, du får tillbaka ditt internet när som helst". Jo tjena, imorgon har jag ju väntat i en vecka.. Men men.. Ska ringa igen imorgon och skrika lite.

Fredrik blev så less idag också, så han åkte till sina föräldrar och hämtade deras laptop som har mobilt internet. Skönt. Ska låna den nu, dem behöver den nog ändå inte just nu ;p hehe.

Känner mig så lycklig för tillfället :) Kommer inte ihåg när jag kände såhär sist. Är nog vårkänslorna som spökar, hehe. Inget mig emot ;)
Har verkligen världens bästa pojkvän, som jag ofta tycker att jag inte förtjänar, han är helt enkelt för bra :)

Nu ska jag gå och fixa bea-sås :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0