Onsdag

Varit ett litet blogg uppehåll.. Haft för mycket att göra och tänka på.. Eller ja, "för mycket att göra" är sant, men jag har inte gjort speciellt mycket av det jag behövt göra..
Men men..

Denna dag började inte speciellt bra. Kunde inte somna under natten, så efter 5 timmars sömn kom Fredrik och försökte väcka mig, gick inge vidare. När jag väl tänkte ta mig upp ur sängen så låste sig ryggen. Great. Kom inte upp ur sängen förrän vid halv tio.. Blev lite stressigt då jag skulle vara på skolan tio, och var tvungen att skriva ut projektrapporten innan jag åkte.
Nå, jag lämnade in rapporten, snackade med lite lärare och fick mig äntligen min studenttröja ;)

Näe, nu ska jag vila lite. Sen ska jag ta och måla lite i köket.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0