Lördag

Har blivit helt dagvild.. höhö.
Igår kväll när jag och Fredrik hade lagt oss i sängen sa jag åt honom "är det fredag idag, eller är det fredag imorgon?" haha. Idag har jag haft en fredagskänsla hela dagen.. haha.

Varit i Happis med Gabbi och Elias :) Var förbi hos mamma och hälsade på och käkade lite god mat :)
När jag kom hem så beslutade jag mig för att åka och hälsa på Gabbi och Elias hemma hos dem ;D haha. Är ju bara inne i byn så är ju inte så långt bort.
Så ja, jag har haft date med dem hela dagen :D höhö.

Hade tänkt ge Karln lite uppmärksamhet, men han sitter klistrad framför sin dator så får bli ett senare projekt ;) hehe.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0