Lördag

Lördag idag då.
Inte hunnit göra så mycket mer idag än att duscha, äta frukost och vara en sväng till Sangis för att hämta en Golf. Hittade den billigt på blocket och Fredrik ville direkt ha den som reservdelsbil till våran Golf. Han är som ett barn på julafton och ville direkt ut och skruva. Han försvann för ett tag sedan så antar att de är det han håller på med just nu.

Igår var jag till Happis en sväng med Gabbi :) Köpte lite nya saker, Bl.a en ny matskål åt Lotus, behövdes verkligen!
När jag kom hem igen gick jag ut i ladan och hämtade Fredriks farmors gamla utemöbler. Inte i det bästa skicket, har stått i några år, men tvättade av dem och de duger tills vidare :)
Var senare och grillade hos Gabbi och Ricke :)
Sen när vi kom hem tog vi ett parti Sänka Skepp (som jag köpte igår), och sedan myste vi ner oss i soffan framför Andra Avenyn :)

Idag har vi inga direkta planer. Får se vad man hittar på. Känner inte för att göra något speciellt idag egentligen, vill bara ta det lugnt. Kanske plugga lite till ett omprov. På tal om det omprovet, ruskigt irriterande att jag bara var 2poäng ifrån godkänt.. blää.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hejsan! Hamnade här på din blogg när jag googlade hundpratare Kalix.. läste ditt inlägg om när du varit till någon Annika? Vet du om hon håller på fortfarande? Är det i Kalix hon håller till? och hur får man kontakt med henne? :)



mvh Emmelie

2011-05-01 @ 22:01:57

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0