Fredag

Igår kväll såg Fredrik att jag inte mådde särskilt bra. Vi pratade en massa och sedan satte han igång ett avsnitt true blood och la sig bredvid mig i soffan och höll om mig :) Den killen vet verkligen hur han ska göra mig på bra humör :)
Attans vad jag älskar honom! <3 Helt otroligt. Idag känner jag mig sådär nykär och är helt otålig, vill att Fredrik ska komma hem NU!

Inte orkat med så mycket idag.. Fredrik lät mig sova ut idag när han såg hur trött jag var igår..
Försökt att fixa lite här hemma, men inte orkat med mer än att sätta igång diskmaskinen, diskat lite kastruller och hämta in lite ved.. Är så förbaskat skakig och trött i kroppen..

Nu vila lite.. Ska sen försöka plocka lite till i köket..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0