Beslutsångest..

Kan fan inte bestämma mig för vilken kurs jag ska välja..
Fortsättningskurs eller aktiveringskurs?!
Att det ska vara så förbannat jävla svårt att bestämma sig för en sådan sak..

Fortsättningskurs - Får träna mer lydnad och få hjälp med problemen som jag har med Lotus. Kan då förhoppningsvis lära mig och Lotus det sista som behövs för att börja agility.

Aktiveringskurs - Får testa på en massa roliga saker och hur man kan aktivera hunden osv.. Låter så sinnesjukt roligt, vill verkligen gå denna..

Tror nästan jag anmäler oss till fortsättningskursen, så jag får hjälp med Lotus.. Även om jag tycker aktiveringskursen låter roligare så är det nog bättre om jag tar fortsättningskursen.. hm hm..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0