Torsdag

Jag vill bara ligga kvar i sängen..
Idag ska vi iväg till något ställe en bit utanför Överkalix och se på nå skit. Hade det inte varit obligatorisk närvaro så hade jag stannat hemma idag.
Känns inte alls lockande att vara ute i regnet en hel dag..

Valpkursen gick jätte bra igår! Hade jätte roligt!
Körde kontaktövningar, lite inkallning och sitt.. Lotus och jag ligger lite före de andra i gruppen vad gäller kontaktövning, så kursledaren fick ge mig lite svårare uppgifter inom kontakt :)
Inkallningen var inte det enklaste för min del, då Lotus svansar efter mig hela tiden :D haha. Jag fick försöka komma på olika sätt att få honom att gå bort ifrån mig, istället för efter mig :p hehe.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och hoppa in i bilen!
Tjohej!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0