Torsdag

Som vanligt så börjar ju mina mornar jätte bra!
Vaknade kvart i nio. Oh vad glad jag blev! Kollade säkert tio gånger i natt på mobilen så att alarmet var ställt, men inte fan har den ringt på morgonen :S
Blev typ ingen skoldag för mig idag med andra ord.. Kl tio hade jag tid på sjukan, skulle bara ta blodtryck och prata lite så att jag fick förlängt mitt recept på p-piller, så här blir inga barn gjorda!
Hade väl en timmes lektion sen efter lunch :p chill!

Idag är jag taggad som fan, valpkursen börjar!
Har fixat fram det jag behöver ha med på kursen, så nu behöver bara klockan ticka fram lite fortare ;)
Nå men nu ska jag läsa lite bloggar innan jag lägger mig ner i soffan och ser på lite tv ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0