Tisdag

Vaknat vid 7 tiden, även om jag inte ska till skolan.
Vill vara hemma med Felix nu ifall han skulle bli sämre. Ringde veterinären nyss, men hon vill avvakta eftersom han äter och inte har feber.. Får se hur det blir senare idag.

Har hållt på med nya mobilen ganska mycket. Vet inte ännu om jag tycker om den. Eller nog tycker jag om den, men den känns lite för teknisk för mig :p Jag brukar inte göra annat än att sms:a och ringa i princip, och ta foton då såklart.. Så denna har nog lite för mycket finesser för min smak ;p
Jag ger det några dagar till, ändrar jag inte uppfattning får Fredrik mobilen av mig, för han älskar allt som har överdrivet med finesser :) hehe.

Får se vad som händer idag.
Måste in till Kalix en sväng och köpa snus. Ska då svänga förbi skolan och se om jag hittar den där läraren som vi prata med om projektarbetet..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0