Tisdag

Igår blev det ingen uppdatering för min del, orkade inte sitta vid datorn när jag väl kom hem..

Gårdagen började med stiga upp vid 6 tiden för att duscha, sen skolan. Satt i klassrummet ett tag innan vi skulle ut i skogen. Var ute i skogen till två tiden.
Hemma i någon timme tills jag fick besked av Erik om att vi skulle ut och göra kompletteringen, så halv fyra hoppade jag i bilen, körde till skolan och plockade upp Erik, Adrian och David.
Var hemma vid halv nio tror jag.. Till och med Fredrik såg att jag var helt slutkörd bara genom att titta i mina ögon..

Idag då?
Ja jag ska alldeles strax hoppa i bilen och köra till skolan. Blir skötsel B idag igen, känner mig ganska så säker på att vi kommer vara ute idag också, vilket inte alls känns lockande med tanke på vädret.. Usch..

Nä nu ska jag borsta tänderna, sen är de skolan som gäller... hoh hoh


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0